Selasa, 26 Januari 2010

gawaaatt... im in love !

ehmm... first of all, buat segenap para pembaca yang budiman dan watiman ehhh.... maksudnya baik bro and sista yang sering ngintip dan kepomodeon akan diri ini. sebelumnya saya minta maaf sebesarbesarnya akan rasa ini. rasa yang kurang ajuar... weiks ?

beberapa waktu yang lalu gak tau kenapa yang kata orang dikampung bilang " i dont know why !", merasa kalo pelangi berubah. negatip atau positip ? itu mah tergantung kalian memandang persoalannya, hehehe... tapi intinya aku gak suka dengan perubahan pelangi. bersua dengan pelangi rasanya seperti bersua dengan angin. weiksss... kenapa jadi membicarakan tentang pelangi ? ok, cukup !

baiklah... ini adalah alasanku meminta maaf. maaf... im in love ! bukan pada pelangi. lalu ? ehmm... kembali lagi pada rasa yang dilarang. huhuhu... kenapa selalu ama yang dilarang yaa ? lagilagi akan ku katakan pada kalian. i dont know why !

tenang.. tenang... ta kase clue, orang ini bukan tokohtokoh yang pernah ta ceritakan ditaman ini. sekali lagi bukan ! siapakah dia ? hehehe... ada duech

gawaatttt... gawaaattt... gawaaattt.... jangan ampe di tokoh malah memeperbanyak alasanku semakin pusing. oh no... hentikan perasaan ini !

2 komentar:

Mey's mengatakan...

Kalo terlarang..
ga mgkn lu suka lagi sama JODI atau di jodohkan, jadi terlarang yg dimaksd apakah dia Beda agama???

catatan mengatakan...

Bukan aku kan bie? :p